Klachtenformulier

Wij streven naar uitstekende service. Bent u niet tevreden? Wij horen het graag en zoeken samen naar een oplossing.

Uw Feedback Is Belangrijk

Bij Spijkernisse V.O.F. doen wij er alles aan om u van dienst te zijn met respect, vakmanschap en betrouwbaarheid. Toch kan het voorkomen dat iets niet naar verwachting verloopt.

Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig. Uw feedback helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Let op: Voor spoedzaken kunt u ons beter direct bellen op 0181 - 899 311. Voor niet-urgente zaken is dit formulier de beste weg.

Hoe Werkt Het?

Ons klachtenproces in 4 stappen

1
U Dient Klacht In

Via het formulier hieronder of telefonisch.

2
Bevestiging

U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.

3
Onderzoek

Wij onderzoeken uw klacht grondig en nemen contact met u op.

4
Oplossing

Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie en oplossing.

Dien Uw Klacht In

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. Hoe meer informatie u geeft, hoe beter wij u kunnen helpen.

Uw Gegevens

Hier sturen wij onze reactie naartoe.
Voor het geval wij u willen bellen voor verduidelijking.

Over Uw Klacht

Minimaal 50 karakters.

Contact Voorkeur

Let op: Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail.

Andere Manieren om Contact Op Te Nemen

Liever persoonlijk contact? Dat kan ook.

Telefonisch

Bel ons voor een direct gesprek

0181 - 899 311
Per E-mail

Stuur een e-mail naar ons klachtenadres

klachten@spijkernisse.nl

Veelgestelde Vragen

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie te geven op uw klacht. U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. In complexe gevallen kan de afhandeling langer duren, maar wij houden u hiervan op de hoogte.

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de behandeling van uw klacht en worden conform de AVG-wetgeving verwerkt en beveiligd. Wij delen uw gegevens niet met derden zonder uw toestemming.

Voor een goede behandeling van uw klacht en om met u in contact te kunnen treden, hebben wij uw contactgegevens nodig. Een anonieme klacht kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Als u niet tevreden bent met onze reactie, kunt u dit laten weten. Wij bekijken dan samen of er een andere oplossing mogelijk is. U kunt ook kiezen voor externe geschillenbeslechting via het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.